سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های جا مایع چشمی

ما مفتخریم که طیف وسیعی از دستگاه‌های جا مایع چشمی دستی تجاری و همچنین دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده را برای دستشویی‌های عمومی و تجاری ارائه می‌کنیم. با توجه به اهمیت شستن دست ها بیش از هر زمان دیگری، تلگراف های تجاری بسیار مهم هستند. طیف ما شامل تعدادی گزینه طراحی و پایان مختلف است، از دستگاه‌های هندزفری مادون قرمز، تا دستگاه‌های جا مایع چشمی غیر لمسی و موارد دیگر. ما همچنین تلگراف و نگهدارنده بطری چند تغذیه داریم. دستگاه های صابون با کیفیت بالا ما طوری طراحی شده اند که ظاهر خوبی داشته باشند، به خوبی کار کنند و بتوانند سطوح بالایی از استفاده معمول در دستشویی های عمومی و تجاری را تحمل کنند.

دستگاه های جا مایع چشمی در دستشویی های تجاری بسیار مهم هستند تا اطمینان حاصل شود که افراد می توانند دست های خود را به شیوه ای کارآمد و بهداشتی به طور کامل بشویند. دستورالعمل‌های مربوط به Covid-19 اهمیت استفاده از صابون را هنگام شستن دست‌ها برای حذف باکتری‌ها به ما آموخته است، بنابراین حفظ توالت‌های عمومی با دستگاه‌های جا مایع چشمی در دسترس مهم‌تر از همیشه است. مجموعه‌ای از دستگاه‌های جا مایع چشمی ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر استفاده دائمی که فضاهای عمومی نیاز دارند، مقاومت کنند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که دستشویی‌های شما برای همه کاربران مجهز هستند. دستگاه های صابون ما می توانند در هر اندازه حمام قرار گیرند. اگر به یک دستگاه جا مایع چشمی کوچک برای قرار گرفتن در یک فضای تنگ نیاز دارید، ما می توانیم آن را تسهیل کنیم. اگر ترجیح می‌دهید یک جا مایع چشمی دیواری لوکس یا دستگاه صابون‌پاش فلزی داشته باشید، ما می‌توانیم طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای هر نیاز به دستگاه جا مایع چشمی ارائه دهیم.

دستگاه های جا مایع چشمی مقدار مناسبی از صابون را به کاربران ارائه می دهند و به طور ایده آل برای مکان هایی که بهداشت در آن ها اهمیت بالایی دارد، از بیمارستان ها و مراکز پزشکی گرفته تا مناطق آماده سازی غذا، مناسب هستند. این نوع تلگراف ها می توانند به صورت زمینی یا به دیوار متصل شوند و از فناوری مادون قرمز بدون لمس برای استفاده آسان و خودکار استفاده کنند.

https://socketseye.hpage.com/