سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین جا مایع های چشمی برای منزل

دستگاه جا مایع چشمی شما بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. و اگر دستگاه جا مایع چشمی خودکار نباشد، به این معنی است که دکمه یا اهرم آن را تمام روز و هر روز فشار می‌دهند. ساییدگی مکانیزم پخش صابون خیلی سریع ایجاد می شود، بنابراین باید مطمئن شوید که دستگاه شما به اندازه کافی قوی است تا بتواند با میزان استفاده از آن مقابله کند. بیرون واحد نیز باید سخت باشد، به خصوص در توالت عمومی که ممکن است مستعد خرابکاری باشد.

اگر در یک دفتر کوچک با حدود 5 تا 10 نفر کار می کنید، ممکن است به مدل گران قیمت فولاد ضد زنگ نیاز نداشته باشید. از سوی دیگر، دفاتر بزرگ‌تر یا مناطقی که مشتریان روبه‌رو هستند، با استقبال زیاد، ممکن است به چیزی قوی‌تر نیاز داشته باشند. بادوام ترین دیسپنسرهای ما، برترین مدل های جا مایع چشمی هستند که طول عمر آنها حدود 20 سال است! قبل از خرید به این فکر کنید که هر روز چند نفر از تلگراف شما استفاده می کنند.

اندازه دستگاه جا مایع چشمی شما نیز مهم است. اگر دیسپنسرهای بزرگتری دارید، نیازی به پر کردن آنها نخواهید داشت، اما فضای بیشتری را روی دیوار شما اشغال می کنند. اگر چندین سینک در دستشویی خود دارید، این یک عمل متعادل کننده مهم است که باید در نظر بگیرید، زیرا احتمالاً باید بیش از یک جا مایع چشمی روی دیوار خود نصب کنید.

دو نوع صابون اصلی وجود دارد. صابون مایع و صابون فوم. برخی از دیسپنسرها فقط با یکی یا دیگری کار می کنند. مدل های دیگر ممکن است قادر به توزیع هر دو باشند. قبل از خرید مطمئن شوید که تلگراف مورد نظر با صابون دست انتخابی شما سازگار است.

تفاوت بین صابون مایع و صابون فوم جزئی است و بیشتر به ترجیحات شخصی بستگی دارد. مزیت اصلی صابون مایع این است که تمیز کردن شدیدتری را ارائه می دهد زیرا باید زمانی که در دست است آن را به صورت کف درآورید. این امر آن را برای مناطق بسیار حساس به بهداشت یا در مشاغلی که کارگران اغلب دست های بسیار کثیف دارند (مانند گاراژ) بهتر می کند.

از طرف دیگر، صابون فوم توسط دستگاه جا مایع چشمی به هم زده می شود و به کف تبدیل می شود. در نتیجه، مقرون به صرفه تر است، زیرا فقط مقدار کمی صابون برای تولید یک لکه کف لازم است. اگر می‌خواهید صابون شما بیشتر پیش برود، دستگاه پخش صابون فوم برای شما مناسب است.