سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع جا مایع چشمی

با استفاده از جا مایع چشمی دست و ضد عفونی کننده ، آلودگی و باکتری ها را به روشی کارآمد و کارآمد از بین ببرید.

جا مایع های چشمی اتوماتیک صابون دستی ما مخصوصاً طراحی شده اند تا اطمینان حاصل کنند که کاربران سرویس بهداشتی شما هرگز بدون صابون نخواهند ماند. هر بار شارژ 1250 بار استفاده می کند و نشانگر پر کردن بدون نیاز به باز کردن تلگراف ، به وضوح نشان می دهد که چه زمانی به یک شارژ مجدد نیاز است. این شارژرها هوشمندانه و سازگار با محیط زیست طراحی شده اند و در یک کیسه جمع و جور 0.5 لیتری عرضه می شوند. به هر شارژ مجدد یک پمپ یکبار مصرف متصل شده و باعث می شود تا بدون قطره چکان باشد و نگهداری آن آسان باشد.

ما همچنین جا مایع چشمی اتوماتیک صابون خود را روی یک پایه ضدعفونی کننده دست برای استفاده در مناطق مشترک برای ارتقا a محیط سالم ارائه می دهیم.

اهمیت صابون دستی

76 از مصرف کنندگان سرویس بهداشتی میزان تمیز بودن سرویس بهداشتی را بر اساس در دسترس بودن صابون ارزیابی می کنند. مهم است که جا مایع چشمی کاملاً انبار شده و به راحتی در دسترس مشتریان باشد. استفاده از صابون از شیوع میکروب جلوگیری کرده و هزینه های مربوط به بیماری کارمندان و از دست رفتن بهره وری کارگران را کاهش می دهد. مشتریان ما با ارتقا بهداشت بهداشت دست ، محیط کار بهداشتی را ارتقا می بخشند.